گمگشته ام.....

احساس مبهم.....

گمگشته ام.....

احساس مبهم.....

خیلی یهویی…!!

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ

من به چشمای خودم شک کردم....اینهمه میشه مگه زیبایی^_^

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۲۵
دلـــدار

نظرات  (۳)

سلام فلسطین پاره تن اسلام است امام خمینی (ره) قرار پنج شنبه ای ما....فرازی از دعای کمیل به نام خدا ...اینک من به دعا رو به سوی تو آوردم ،و دست حاجت به درگاه تو دراز کردم ،پس به عزت و جلالت قسم که دعایم مستجاب گردان ،و مرا به آرزویم برسان،و امیدم را به فضل و کرمت نا امید مگردان ،و از شر دشمنانم از جن و انس کفایت فرما ،ای که از بندگان بسیار زود راضی و خشنود می شوی...... یاعلی(ع)
سلام عید فطرتون مبارک[گل] قرار پنج شنبه ای ما...فرازی از دعای کمیل به نام خدا .....ببخش بر بنده ای که جز دعا و تضرع به درگاهت مالک چیزی نیست،که تو هرچه بخواهی به قدرت کامله ات البته می کنی،ای که نامت دوای دردمندان،و یادت شفای بیماران است،و طاعتت بی نیازی از هرچه در جهان است،ترحم کن به جان کسی که سرمایه اش امید به تو ،و اسلحه اش گریه است ....... یاعلی(ع)
سلام قرار پنج شنبه ای ما...فرازی از دعای کمیل قرار های پنج شنبه ای مون به پایان رسید. ان شا الله شب جمعه هامون به دعای کمیل روشن باشه به امید برطرف شدن موانع ظهور اللهم عجل لولیک الفرج به نام خدا ...ای بخشنده کامل ترین نعمت ،ای دفع کننده هر بلا و مصیبت،ای نور دل های وحشت زده در ظلمات ،ای دانای علم ازل تا ابد بی آموختن ،درود فرست بر محمد و آل محمد(ص)و با من آن کن که لایق حضرتت توست ،وآن نکن که من لایق آنم ،و درود و رحمت خدا بر رسول وامامان با برکت از اهل بیتش،و سلام بر آن بزرگواران باد. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم یاعلی (ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی