گمگشته ام.....

احساس مبهم.....

گمگشته ام.....

احساس مبهم.....

شعر جدید خودم.....

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ق.ظ

عاشقانه ها سرودم من برای این دلم

                عارفانه ها سرودم زین فضای محفلم

عاشقانه ، عارفانه هرچه گویم بهر توست

                گرچه گویم یا نگویم من ز عشقت ساءلم

                                   "آریانا"

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۷
دلـــدار

نظرات  (۱۲)

سلامممممممممم
لینک شدی گلم
پاسخ:
ممنون عزیز دلم .....

سلام

قرارپنج شنبه ای ما.....فرازی از دعای کمیل

به نام خدا

......پس من به یقین قاطع می دانم که اگر تو بر منکران خداییت حکم به آتش قهر خود نکرده و فرمان همیشگی عذاب دوزخ را به معاندان نداده بودی ،محققا تمام آتش دوزخ را سرد و سالم می کردی ،و هیچ کس رادر آتش جای و منزل نمی دادی،ولیکن تو ای خدا نام های مبارکت مقدس است ،و قسم یاد کرده ای دوزخ را از جمیع کافران جن و انس پر گردانی و معاندان را در آن عذاب مخلد سازی......

 

یا علی(ع)

سلام
قرارپنج شنبه ای ما...
فرازی از دعای کمیل
به نام خدا
...وتوراستایش بی حدوعظیم سزاست"که با وجود آنکه خویش را ثنا گفتی وبه همه خلق ازبزرگواری وصرف لطف و کرم انعام نمودی"باز در کتاب خودفرمودی:آیا اهل ایمان با فاسقان یکسان اند"هرگز یکسان نیستند"ای خدای من وسید من از تو درخواست می کنم به مقام قدر که مقدرات عالم بدان کردی"وبه مقام قضای مبرم که برهر که فرستادی غالب و قاهر شدی که مرا در همین شب وهمین ساعت ببخشی...
یا علی(ع)

سلام

سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ،امام خمینی (ره) ،راتسلیت می گویم.

قرار پنج شنبه ای ما...فرازی از دعای کمیل

به نام خدا
......ودر گذری هر جرمی ،و هر گناهی که کرده ام،و هر کار زشتی پنهان داشته ام،و هر عملی آشکارو پنهان به جهالت مرتکب شده ام ،وهر بدکاری که فرشتگان عالم پاک را مامور نگارش آن نموده ای ،که آن فرشتگان را به حفظ هر چه کرده ام موکل ساختی ،و شاهد اعمال با جوارح و اعضای من گردانیدی ..........

یاعلی(ع)
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۵ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
بسلامتی..
ان شاءالله همیشه موفق باشید وبرای ما هم دعا کنید.
مطلب جدیدم رو با تمام وجود بخوانید...
یاعلی
سلام میلاد با سعادت منجی بشریت،مهدی صاحب الزمان (عج)بر شما مبارک. قرار پنچ شنبه ای ما…..فرازی از دعای کمیل به نام خدا ……..وفوق آن فرشتگان تو مراقب من و شاهد وناظر بر آن اعمال من بودی ،و از فرشتگان هم به فضل و رحمتت پنهان داشته ای ،همه را بخشی و نیز در خواست می کنم که مرا حظ زیاد بخشی از هر خیری که می فرستی ،و هر احسانی که می افزایی ،و هر نیکویی که منتشر می سازی ،و هر رزق و روزی که وسیع می گردانی ،وهر گنه که می بخشی و هر خطا که بر آن پرده می کشی ،ای پروردگار من ،ای پروردگار من،ای پروردگار من……. یاعلی(ع)
سلام

قرار پنج شنبه ای ما...فرازی از دعای کمیل

به نام خدا

....ای خدای من ای سید و مولای من ای کسی که زمام اختیارم به دست اوست؛ای واقف از حال زار و ناتوانم ؛آگه از بینوایی و وضع پریشانم،ای آگاه به احتیاجم و بی چیزیم،ای پروردگار ای پروردگار ای پروردگار....از تو در خواست می کنم به حق حقیقتت و به ذات مقدست و بزرگ ترین صفات و اسما مبارکت ،که اوقات مرا در شب و روز به یاد خود معمور گردانی و پیوسته به خدمت بندگیت بگذرانی .......

یاعلی (ع)
سلام پیشاپیش حلول ماه پر خیر و برکت رمضان را تبریک می گویم. قرار پنج شنبه ای ما.....فرازی از دعای کمیل به نام خدا ......واعمالم را مقبول حضرتت فرمایی ،تا کردار و گفتارم همه یک جهت و خالص برای تو باشد ،و احوالم به خدمت و طاعتت مصروف گردد ،ای سید من ای کسی که تمام اعتماد و توکلم بر اوست و شکایت از احوال پریشانم به حضرت اوست،ای پروردگارم ای پروردگارم ای پروردگارم... یا علی (ع)
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۷ صـدایـِ خاکیـ هـا
خواهش....
رشت، استقامت 2 کوچه بهار 
پاسخ:
ممنونم از پاسخ:)
سلام نماز و روزه هایتان قبول درگاه الهی قرار پنج شنبه ای ما...فرازی از دعای کمیل به نام خدا .......به من و به اعضا و جوارحم در مقام بندگیت قوت بخش و دلم را عزم ثابت ده و ارکان وجودم را به خوف و خشیتت سخت بنیان ساز،و پیوسته به خدمت حضرتت بدار ،تا آن که من در میدان طاعتت بر همه پیشینیان سبقت گیرم ،و از همه شتابندگان به درگاهت زودتر آیم ،وعاشقانه با مشتاقانت به مقام قرب حضرتت بشتابم ،ومانند اهل خلوص به تو نزدیک گردم ....... التماس دعا یاعلی (ع)
سلام

طاعات و عباداتتون مقبول درگاه الهی

قرار پنج شنبه ای ما....فرازی از دعای کمیل

به نام خدا

....وبترسم از تو مانند یقین کنندگان ،وبا اهل ایمان در جوار رحمتت هم نشین باشم ،خدایا و هر که با من بد اندشد تو مجازاتش کن ،و هر که مکر ورزد به کیفرش برسان ،ومرا به لطف و رحمتت نصیب بهترین بندگانت عطا کن ومقام مقرب ترین و مخصوص ترین خاصان حضرتت کرامت فرما ،که هیچ کس جز به فضل و رحمتت این مقام نخواهد یافت .......


یا علی (ع)
سلام چه مبارک سحری بود چه فرخنده شبی آن شب قدر که این تازه براتم دادند در این شب های سرنوشت ما رو از یاد نبرید قرار پنج شنبه ای ما....فرازی از دعای کمیل به نام خدا ......وباز جود و بخشش بی عوضت از من دریغ مدار ،بزرگی و مهربانی کن و مرا به رحمت واسعه ات از شر دو عالم محفوظ بدار،و زبانم را به ذکرت گویا ساز ،و دلم را از عشق و محبتت بی تاب گردان ،و بر من منت گذار و دعایم مستجاب فرما ،و از لغزشم بگذر وخطایم ببخش ،که تو خود به بندگان از لطف دستور عبادت دادی،و امر به دعا فرمودی و اجابت دعا را ضمانت کردی ....... یاعلی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی